Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-06, 22:53   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags forhold har du til kroppen din?

Jeg har venta med å svare på denne fordi jeg måtte tenke meg om litt. Og ettehvert som dagene har gått har jeg kjent på denne følelsen. Måtte være sikker på at det ikke bare var noe jeg innbildte meg selv, - eller at det var noe jeg har fortalt jeg selv så mange ganger at jeg til slutt har begynt å tro på det.....

Men altså,- jeg liker faktisk kroppen min veldig godt jeg. Riktignok hadde jeg ikke blånekta om noen hadde tilbudt meg en modellkropp med lange bein og noen ekstra centimeter (Da jeg var "større" hadde jeg "I´m not overweight, I´m undertall" i siggen min.) Men jeg er snart 50 og ser klart og tydelig at jeg faktisk har en flottere og strammere kropp enn mange andre på min alder. Og det er jeg stolt av. Jeg er realistisk og venter ikke å se ut som 20 når jeg er 50. Det ville vært patetisk. Jeg har en flott frodig og moden kropp som har levd. Jeg er ikke tynn, men jeg er ikke feit heller. Og jeg steller godt med den. Både innvendig og utvendig. Jeg har slitt for den. I det siste har jeg oppdaget at jeg har gått et lite steg lenger. Jeg har kjøpt en god del nytt undertøy. Lekkert undertøy. Og det føles fantastisk bra. Jeg sparer ikke på de "fine" tingene. Jeg bruker det oftere og oftere. Nå skal de siste "svigermortrusene" ut av skuffen og rett i søpla. Kroppen min fortjener bedre. Ikke noe mer gråblått utvaska med slappe strikker her nei ! Jeg føler meg vel helt innenfra til utenpå.

Jeg kan godt stå foran speilet og si "Damn you look goooooood girl !", og jeg skammer meg ikke over det heller ! Har tenkt å nyte det så lenge følelsen varer !