Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-06, 12:23   #4
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Dine beste London tips!

Å ta en tur ned Portobello Road er et must for meg når jeg er i London. Masse fine hus å se på, og mange små koselige butikker. Når du kommer til bunnen er der marked, og caféer Sett av noen timer og bare kos deg!

Covent Garden har noe av det samme; marked, små butikker og koselige caféer, anbefaler en tur dit også.

Top Shop har en sinnsyk butikk i flere etasjer i Oxford street som bare MÅ oppleves dersom du er glad i shopping!

Neal street og Carnaby street er bra for shopping! Og Charing Cross rd.

Fikk anbefalt av ei venninne som nettopp har vært i London å reise til Brick Lane, både for kultur, shopping og café/restaurantbesøk.

Kulturelt sett så synes jeg det er supert å få med meg lokale kunstutstillinger og konserter(dersom du er interessert i sånt). En super guide som du kan kjøpe når du ankommer London er bladet Time Out - der står alt som skjer i løpet av uka! Du finner det i kiosken.

God tur!! (Ååå, kjenner jeg ble misunnelig nå....)

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat