Det er nesten for utrolig til å være sant, men jeg har faktisk aldri vært i London ... Ja i hvert fall for meg som har reist masse bla; besøkt familien i Frankrike og Tyskland hvert år som barn, bodd 2 år i Afrika, giftet meg i San Francisco og har reist til New York (min ultimate favoritt by) 2 ganger de siste 2 årene. Jeg har til og med vært i Skottland, men altså aldri i London. Om 2 dager setter jeg meg på flyet til London og skal være dere i hele 13 dager i forbindelse med at jobben min skal delta på London Design Festival www.londondesignfestival.com Riktig nok må jeg jobbe en del med ulike arrangementer og presse, og ikke minst respresentere firmaet på andre design eventer (er ikke direkte ulykkelig for jobben min i disse dager nei ) - men ikke minst så håper jeg å få litt(he-he dere som kjenner meg vet vel at det lett blir mer enn bare litt... tid til shopping og andre må-få-med seg aktiviteter. Siden jeg er helt blank på London er jeg veldig takknemlig om dere kan dele deres beste London tips og aktiviteter jeg må få med meg. Hva bør jeg kjøpe med meg hjem av lavkarbomat? Og hvor finner jeg det dette? Alle tips tas i mot med en stor takk