Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-06, 22:14   #10
Merete A
Medlem

Merete A sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Hva slags forhold har du til kroppen din?

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Siden de fleste av mine veninner har et ganske overdrevent forhold til egen kropp og utseende, vil jeg anta det gjelder deres syn på andre også... Forøvrig er jeg lettere å like når jeg er tynnere, for da er jeg i bedre humør.. Både pga at jeg oppnår resultater, og at jeg har mer overskudd.

Hmmm ... At du er i bedre humør når du oppnår resultater, er jo forståelig. Men jeg klarer ikke å fri meg fra tanken om at det er litt trist at godt humør bare skal handle om resultater, og ikke ganske enkelt om det å være til? Og ... har overskudd nødvendigvis noe med kroppsvekt å gjøre?

Jeg tror det er for enkelt å si at andres forhold til egen kropp betyr at de ser med samme øyne på andres kropper. Og er det andres forhold til våre kropper som skal avgjøre hva slags forhold vi selv har til vår egen?

Hmmm ...