Tråd: Nyt på nytt
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-06, 11:57   #25
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Nyt på nytt

Ja, ja, nå er det verste over med flyttinga, og jeg er i gang igjen.

Glemte å gå på vekta før jeg spiste mitt første måltid i dag, så jeg får vente litt med det, men har kontrollveid meg litt innimellom, og har ikke gått opp noe siden sist. Har nok stått litt stille, men har som sagt stresset og dritt litt i maten til jeg kom ordentlig på plass.

Nå tenkte jeg at jeg skulle ta en uke med rapportering og helst føring i fitday også, for å være sikker på at jeg er ordentlig i gang igjen.

Har hittil i dag spist:

2 stekte egg og 2 remser bacon

etterpå skal jeg ha meg en fet iskaffesmoothie. Den blir nok slik i dag:

2 ts kaffepulver uten koffein
1egg
15 ml mct
30 ml floetelitt splenda,
mange isbiter og
en del vann selvfølgelig

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat