Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-06, 10:17   #14
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fis og promp med VG's vektklubb!

Jeg kan faktisk signere på det du skriver også, Goggen. Jeg er svært plaget med luftsmerter (skikkelig knivhogg og gass, deilig ikke sant?) når jeg spiser vanlig "sunt norsk" kosthold med pasta, ris, poteter, sukker og brød. Spesielt hvete og sukker får jeg gass og smerter av, men også mye av de andre nevnte matvarene.

Når jeg da spiser lavkarbo med nok/mye fett og helt kutter ut de overnevnte matvarene, forsvinner ALLE luftsmertene og gassen. Og da mener jeg ALT. Ikke ANTYDNING til det engang, samme om jeg spiser fårikål som du sier hehe. I tillegg har jeg ikke lenger halsbrann og jeg er ikke så svimmel som før (mye pga blodsukkeret).

At ikke ernæringsmyndighetene kan NEVNE det er helt søkt, men jeg skjønner jo samtidig hvorfor, når de jo mener fett er farlig. De kan jo ikke gå ut og anbefale noe de mener er skadelig. Men det er jo faktisk på tide å snu det synet nå, for det sømmer seg ikke for et ernæringsråd å sitte og tro på julenissen.