Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-06, 11:52   #10
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Skritteller igjen....

Da har vi testet skrittellere her hjemme.
Jeg mener forskjellen på dem.

Sambo kjøpte en på apoteket (kampanje-skritt-teller) og jeg kjøpte min for trekvart år siden på G-sport.

Hans teller selv om han sitter stille.... Bare han rugger litt ekstra på seg så teller den.
I går var vi og ryddet litt på barndomshjrmmet hans. Ute. Han sto stort sett stille og brukte motorsaga på trærne, men jeg dro greiner ned til et sted det skal brennes. Og gikk ganske mye. Alikevel fikk han dobbelt så mange skritt som meg.

I dag har jeg på meg begge. Og det skal bli spennende å se i løpet av dagen hva det blir i forskjell. Bare på den turen jeg gikk, ca 40 min, Viste hans 10% mer enn på min. Nå som jeg sitter stille her og skriver, så blir det skritt på tellern hans og ikke min

Er det noen andre som har testet?
Jeg vil ha sånn apotek teller, for da får jeg for bevegelse generelt og ikkeb are for skritt

Jeg skal få sambos, for han gadd ikke mer (hatt den i fem dager ). Syns det var liten vits å kunne sitte å slå på den med en kulepenn og tro han hadde gått 10.000 skritt

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat