Tråd: Metformin
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-06, 14:21   #50
Smurfine
Medlem

Smurfine sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 46
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Metformin

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Du sier atdu har prøvd kur på kur, men tidligere har du sagt at du ikke greier å følge en kostholdsfilosofi, så jeg tror problemet ditt ligger i det at du ikke følger "reglene"... Akkurat som Nille her sier. Å ta metformin for å "slippe unna" anstrengelsen med å følge en kostholdsfilosofi er litt dumt synes jeg... Vet jeg er litt slem her nå, men jeg måtte bare si hva jeg mener...

Kan bare være streng, men jeg har verken råd eller tid til å følge feks Fedon til punkt å prikke. For meg blir det kjempe dyrt, å når jeg har en sønn på 3,5år som ikke vil spise noe av det jeg har prøvd å lage av fedon før så ser jeg ikke vitsen. Da må jeg kjøpe dobbelt og jeg får dobbelt arbeid. Jeg har prøvd å kutte ut karber, holdt den linja lenge men allikvel går jeg ikke ned å vekt, å ikke er det det noe hjelp for den isnuslinresistensen. Jeg ser ikke på pillene som en redning for å spise hva jeg vil, kommer fortsatt til å følge prinsippet lite karbo men klarer ikke å følge det slavisk noe jeg må for å komme ned i vekt. Jeg regner med å få litt hjelp av legen til å sette opp en kostholdsplan for meg.