|
Sv: Hva med et underforum for suksesshistorier?
Jeg tar poenget, men må ALLE medlemmene like ALLE underforumene som er her da? Det er mange underforumer her og på andre fora jeg feks syns er unødvendige og som jeg ikke er aktiv på, men det betyr ikke at de ikke bør være der, for det er jo andre som syns de er bra? Dessuten er det jo hundrevis av journaler.
Jeg er så enig, så enig Iset. Jeg syns forslaget ditt er kjempebra, det er lite jeg finner så inspirerende som suksesshistorier, før- og etterbilder etc, når det gjelder å fortsette min egen "forvandling". Jeg får rett og slett et kick av det. På den ene siden gleder jeg meg med den personen som lykkes, og samtidig føler jeg at dette kan og vil jeg også klare! Motivasjonen er jo ikke alltid på topp, og da hjelper det ihvertfall meg til å fortsette på "den rette vei" når jeg leser om/ser folk som lykkes. Syns det er utrolig hyggelig at folk får til det de vil jeg, og jeg vil gjerne høre om det Også når jeg føler jeg ikke får det til selv - i stedet for å føle meg mislykket, får jeg ny inspirasjon til å "kjempa på"
Veldig praktisk å ha det samlet på ett sted syns jeg også, så man slipper å lete rundt.
Så var det det med at noen mener det kan bli for mye fokus på det å lykkes, og også definisjonen på ordet suksess, samt hensyn til de som føler de IKKE lykkes...
Min mening er jo at et slikt underforum hadde vært svært positivt, og i et slikt forum vil jo fokuset naturlig nok være på å lykkes. Hvis man blir deppa av å se at andre folk lykkes, kan man vel bare la være å lese der??
Man blir jo uansett utsatt for så mye informasjon og inntrykk fra mange forskjellige kilder, og folk er som dere sier forskjellige, med hensyn til hva de reagerer positivt og hva de reagerer negativt på.
Men om altså noen føler seg mislykkete av å lese suksesshistorier, betyr det at vi andre ikke skal kunne få gleden av å ha et slikt forum? Som Iset sier, er det jo mange forskjellige forum, alle passer ikke for alle, og er det et forum man ikke liker så går det jo an å holde seg unna da
Jeg har full respekt for dere som er uenige, men jeg skjønner ikke helt problemet, for om det kommer et slikt forum vil det jo ikke si at alle MÅ inn og lese der. 
|