Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-06, 13:14   #9
Bea
Medlem

Bea sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 55
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som har tips ang kjøp av vaskemaskin?

Hei dere!
Tusen takk for flotte innspill!

Scilla, det finnes desverre ikke halvautomatiske vaskemaskiner lenger nei Har spurt flere steder. Og jeg er veldig klar over at bedre maskin finner jeg ikke. Har ikke lyst til å skifte den ut i det hele tatt. Og måtte faktisk bruke noen dager på å få lyst til å kikke på "moderne" vaskemaskin
Vår AEG halvautomatiske har holdt i 14 år. Den har vasket 2-3 maskiner hver dag, så den er godt brukt. Har ikke hatt trøbbel med den heller. Skifta opphenget til vasketrommelen en gang for noen år siden. En plastdings som helt klart er en slitedel. Men nå har elektronikken gitt seg. Sikringene går hver gang vi slår på maskina! Har hatt den på reparasjon, men den greide bare en og en halv vask så gikk sikringene i huset igjen. Jeg ble anbefalt å kjøpe ny. 14 år, men ikke flere. Ingen vits å prøve å reparere sa fagfolka (og rista litt på hodet over meg som så absolutt ikke ville ha ny )

Vel. Sånn er det. I går kjøpte jeg ny vaskemaskin på Bonus Expert. En AEG. Selvfølgelig..... L76810 heter den. Tar 7 kg tøy og har 1600 omdreininger. Og kostet 7999,- (Bra den ikke kosta 8000 liksom.... )
Måtte ta den på avbetaling, jeg. Men skal betale så mye jeg greier hver måned, så den ikke skal bli så mye dyrere enn nødvendig. Er vel rentefritt de første månedene også.
Har faktisk ikke prøvd den enda. Den står i gangen og venter på at det skal komme noen med muskler å bære den i kjelleren for meg Gubben jobber i helga, ja
Er faktisk veldig spent, jeg.
Hehe...noen som har fått med seg at jeg ikke liker forandringer?

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat