Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-06, 09:35   #15
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Litt flaut spm,

Opprinnelig lagt inn av Smurfine

I dag skal jeg prøve å unnggå bar og musliblanding. Men da er det vel sånn at jeg ikke kan spise quik and easy havregrøt heller da?
Hva kan jeg spise som er kjapp og enkelt ut om jeg er på farta? Må jeg kjøpe salat da, blir da jævlig dyrt i lengden å følge enn sånn livsstil

Jeg vil ikke anbefale å spise noe som heter noe i nærheten av ''Quick and easy'' jeg - for mest sannsynlig inneholder det noe som ikke er så gunstig på lavkarbokosthold. Havregrøt kan du lage veldig raskt selv også altså - bruker kanskje 5 minutter på å lage den jeg

Av müsli - vil jeg anbefale deg å bruke Fedon Lindberg sin. Veldig god, og enkelt og kjapt er det også. Sammen med Yoplait 0,1 yoghurt for eksempel.

Andre kjappe og enkle måltider på farten?

Cottage cheese med hakkede mandler, solsikkekjerner, linfrø, bær og kanel

walnøtter og ost

agurk/selleri/paprika-staver rullet inn i ost/skinke

Forresten: ikke vær redd for å stille spørsmålene som du kaller 'flaue'. Bedre å spørre og lære - enn å tie og ikke komme videre

ALLE her har vært nybegynnere - og noen av oss er det tidvis fortsatt...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat