Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-06, 09:28   #3
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Er det normalt å legge på seg

Opprinnelig lagt inn av Smurfine

med en gang man prøve å følge en sånn lavkarbodiett? Nå prøvde jeg i går, å måtte selvsagt veie meg i dag å jeg hadde lagt på meg! Hva skjer liksom? Ennå jeg tissa verre en verst i går, gikk på do, var på tur og alt

Oi-oi-oi......

Jeg er HELT SIKKER på at du ville kunne erfare akkurat det samme hvis du hadde fulgt en hvilken som helst kostholdsfilosofi Jeg vil råde deg til å DROPPE å veie deg daglig, Smurfine. Du kommer bare til å bli frustrert og sliten av det. Og EN DAG med lavkarbo?? Det er jo bare som ei pølse i slakteti'a det!

PUST med magen og slapp av. Sett bort vekta og heng deg eventuelt på 'Fredagsklubben' her inne eller no'. Ikke vei deg mer en max en gang i uka.

Omsorgsfull og engasjert fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat