Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-06, 21:30   #11
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hva med et underforum for suksesshistorier?

Opprinnelig lagt inn av silje

Ja.. det finnes vel både positive og negative sider ved å ha et slikt suksessforum. Men hva er suksess? Å gå ned mange kilo, eller å leve sundt? Skal man gå ned mye, er det jo bare å slutte å spise, men det er jo ikke det som er poenget. Dersom suksesshistorier er av typen "gått mest ned på kortest mulig tid", er jeg sterkt i mot dette.

Jeg synes fremdeles at fokuset her inne må være på å spise sundt, og ikke gå mest ned. Kanskje noen her spiser sundt, men ikke går ned? Kanskje noen aldri når målene sine? Kanskje noen prøver og prøver, men ikke får det til? Jeg tror at et slikt fokus på suksesshistorier kan få nederlagene til å føles så mye verre..

Silje

Helt enig med deg Silje...Jeg liker ikke denne fokuseringen på hvem som har gått ned mest mulig. Vi har forskjellige mål for hva vi ønsker her inne.