Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-06, 21:07   #9
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Hva med et underforum for suksesshistorier?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Greit at det er frivillig, men det er utrolig mange som henger seg veldig opp i slike historier, og ikke selv innser at de kanskje ikke bør lese de... Slike historier kan være mere belastning enn inspirasjon for enkelte (feks enkelte folk med spiseforstyrrelser)

Ja.. det finnes vel både positive og negative sider ved å ha et slikt suksessforum. Men hva er suksess? Å gå ned mange kilo, eller å leve sundt? Skal man gå ned mye, er det jo bare å slutte å spise, men det er jo ikke det som er poenget. Dersom suksesshistorier er av typen "gått mest ned på kortest mulig tid", er jeg sterkt i mot dette.

Jeg synes fremdeles at fokuset her inne må være på å spise sundt, og ikke gå mest ned. Kanskje noen her spiser sundt, men ikke går ned? Kanskje noen aldri når målene sine? Kanskje noen prøver og prøver, men ikke får det til? Jeg tror at et slikt fokus på suksesshistorier kan få nederlagene til å føles så mye verre..

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat