Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-06, 23:27   #16
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor er folk så innmari opptatt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hehe, jeg tror mange som er helt nye på lavkarbo kanskje går litt amok og tror de kan fråtse i alle slags kunstige produkter så lenge det er lite karbohydrater i det. Traverne er litt mer "nøkterne" der tror jeg. Det har nok med erfaringer og kunnskaper å gjøre, og vi lærer jo etterhvert alle sammen.

Det er vel også litt det at det åpner seg en ny verden av mat og muligheter. Iallefall for min egen del, jeg som er relativt ny på dette, og vet at jeg skal spise lavkarbo resten av livet, finner alle muligheter spennende! Er skikkelig gira på å prøve alt mulig! Jeg er imponert over alle "triksene" som finnes, og vil gjerne teste hva som funker og ikke. Etterhvert så finner man vel ut hva man tåler (jeg fant iallefall fort ut at Heistad sjokoladepudding og vaniljesaus ga meg enorme magesmerter, hehe ). Men det er vel ved å holde seg til de mest mulig rene kjøttet, grønnsakene osv at man går ned og blir der? Kan vel ikke leve på Cola Light og sukkerfri Ifa resten av livet...

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat