Tråd: Metformin
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-06, 22:32   #23
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Metformin

Opprinnelig lagt inn av Smurfine

Tusen takk, det er det jeg håper jeg også. Ba om å få tbl allerede på mandag når jeg fikk vite at jeg hadde det men det ville han ikke. Sitter nå bare å klør etter å få begynt på den, men selvsagt jeg skal legge om kosholdet også. Allerde nå begynner jeg å prøve å tenke riktig å i morgen har jeg kjøpt inn bar å skal prøve en å ha en dag med llite raske karbo så får en se hvordand et går.

Det er bra... det er vvel ikke alle leger som vet like mye om dette... men som jeg har sagt lengre oppe her, så er ikke Metformin noe vidundermiddel... Du må ikke forvente å rase ned i vekt eller uten problem få stabilt blodsukker over natten...

Det er en del bivirkninger, og en del får de ganske kraftig..