|
Sv: Beas slankedagbok
Hei, alle sammen!
Da er sommeren over, og høsten har inntatt trøndelag.
Jeg har forsøkt å skrive litt her i lang tid....men jeg er tom for ord....
Jeg holder meg til den vanlige dietten min, men vekta har stoppet opp. Likevel prøver jeg å være flink til å passe dietten, for dette er jo ingen kur. Skal jo spise sånn jeg. Hvis ikke fyker jeg fort opp i over hundre igjen ja.
Men på slutten av sommeren begynte jeg å gå opp. Skikkelig. Har snart lagt på meg 10 kg! Og har fått det i ansiktet og på magen.
Vel....nå har jeg oppdaget at jeg er gravid.......og det er skikkelig krise i heimen. (Måtte le litt når jeg kikket på Iset`s link til "Spis deg gravid")
Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre!!!
Ikke helt planlagt dette nei!!
Har så mange tanker i hodet at det føles helt tomt. (Hvis noen skjønner hva jeg mener med det...)
Vi har jo tre barn fra før. Og har satt stopp der. Trodde vi.......
Jeg vet ikke om jeg orker å gå på med et nytt svangerskap. Jeg vet ikke om det blir for stor aldersforskjell...lillemor er 5 nå. Jeg vet ikke om jeg tørr. Tenk om noe går galt!?
Jeg kjenner tre jenter som har fått kreft under svangerskapet/like etterpå. Det skremmer vettet av meg!!
Tenker at vi har det bra nå.....Hvorfor risikere noe med enda et barn.....
Og hva med økonomi? Ikke akkurat A4 med 4 barn.
Åhh.... jeg har så mange rare tanker!!
Og så er jeg kjempesliten hele tiden...er vel litt typisk det der.
Ellers har jeg ingen svangerskapstegn. Annet enn at mensen har uteblitt.
Jeg begynner å få dårlig tid med tanke på abort også er jeg redd.
Ja, dette ble veldig rotete. Litt som i mitt hode akkurat nå.
Jeg vil gjerne diskutere det med dere.....Jeg synes alltid det er interessant å høre andre synspunkter. Har bare snakket med gubben om det. Han er like usikker og rådløs som meg. Han som alltid har snakket med STORE bokstaver om at han ikke vil ha flere barn.......
Men nå står vi altså her.
Og alt jeg føler er kaos.........
|