|
Sv: Ny og usikker
Opprinnelig lagt inn av Imp
Ja, jeg får bare si det samme som til Nille, jeg får helt hakeslepp av dette. Neste onsdag er det et møte i Herbalife, hvor jeg kan komme og spørre fagfolk osv, og jeg skal notere meg spørsmål (får jo bare enda flere spørsmål etter å ha sett deres synspunkter) og kryssforhøre dem litt. (c;
Takk for fine svar! =)
Det er greitt å spørre distributørenom du føler for det, men Herbalife distributører er neppe fagfolk på PCO, med mindre vedkommende har det selv eller har utdannelse den veien. Det er til og med mange leger som har lite eller ingen kunnskap om dette. Spør om de har dokumentasjon du kan lese om dette eller om det er noe de har hørt av andre eller "tror".
Nå har jeg spurt flere jeg kjenner som HAR kunnskap (en ernæringsfysiolog, en lege og et par selvstuderte som selv har slitt med PCO i mange år og vært hos spesialister), og ingen anbefaler pulverkurer (hverken Herbalife eller Natures Own eller andre) eller glutenfri kost (til folk som ikke har glutenintoleranse(allergi). Glutenfritt er som sagt IKKE lavkarbo.
Men det kan jo være noe nytt noen har funnet ut. Håper du får skikkelig svar iallefall.
Som sagt, det er ikke farlig å gå på Herbalife, - men etter min mening er det ikke nødvendig !