Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-06, 12:57   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: 15 åring på Ketolysekuren

Enig med de andre. Ordet slankekur kommer aldri til å bli sagt særlig høyt i dette huset, spesielt siden jeg har hatt spiseproblemer hele livet og er livredd datteren min skal arve det. Her går vi ikke på kurer, vi spiser sunt, og sunt - ja det er lavkarbo. Min datter er naturlig lavkarboglad, hun liker ikke poteter, ris og brød, men er glad i pasta som jo de fleste barn er. Men da er det fullkorns-pasta det går i.

Nå er ikke hun overvektig heller da, og bare 3 år gammel, men jeg kommer nok aldri til å sette henne på "slankekur". Forhåpentligvis vil hun ikke trenge det heller, om vi klarer å opprettholde de sunne spisevanene i familien. Sunt kosthold (det man selv legger i ordet, for vår del er det lavkarbo med endel fett, og fullkorn der man spiser korn) er slankende og helsebringende på sikt, man trenger ikke å sette barn på kurer mener jeg.