Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-06, 18:32   #32
Merete A
Medlem

Merete A sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Nå vil jeg gjerne komme igang med skritt-rapporteringa her inne igjen, folks! Jeg kliner til og skryter av 65 000 skritt den siste uka, og det er jeg fakisk ikke mindre enn strååååååååååålende fornøyd med

Jeg har bestemt meg for å gå litt mer strukturert. De dagene jeg er på skolen, orker jeg ikke å gå mer enn det som blir ut av å gå fram og tilbake pluss opp og ned trapper til og fra forelesninger (jeg tar ALDRI heisen!). Jeg er helt pumpa etter en full skoledag. Er ikke vant til å bruke hodet etter en laaaang sommerferie, hihi. Det blir faktisk mellom 6 og 8 000 skritt på slike dager. Det er jo ikke gæli, da! På "fridager" (skal jo egentlig lese ... hehe) går jeg skikkelige treningsturer på mer enn 12 000 skritt. Et par-tre slike turer i uka med innlagte høypulsøkter for å øke kondisen en smule vil gjøre forskjell på relativt kort tid, tenker jeg. Er i siget igjen, som dere skjønner. Ketose er jaggu en fin oppfinnelse!

Hvordan går det med dere andre?