Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-06, 06:59   #11
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Poleszynski er ikke professor II innen ernæring allikevel?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Dette fikk jeg slengt i trynet i en diskusjon om diabetes på NM idag:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/03/01/362847.html

Så da visste jeg ikke helt hva jeg skulle si. Jeg er jo "gal" som har tillit til den mannen, tydeligvis (i andres øyne).

Jeg er egentlig ganske drittlei av all nedrakkingen på alle som ikke følger SEF's anbefalinger! Setter man sin lit til professorer/leger/overleger/ernæringsfysiologer som anbefaler et lavkarbo-kosthold, er man psyk, gal og tror på eventyr. At disse menneskene har like mye, om ikke mer, utdannelse enn gubbene i SEF spiller visst ingen rolle.

Men du.. Det står faktisk at han har 3 hovedfag, skrevet 60 forskningsarbeider og foreles på universiteter og høyskoler i en rekke land.. Er ikke det imponerende, så vet ikke jeg! Men det har kanskje din motdebatant valgt å overse..?

Skjønner godt at du er drittlei av nedrakking, men om du opplever det, så befinner du deg kanskje på feil sted? Jeg merker veldig lite negativt snakk om dette i min hverdag. Egentlig ingenting når jeg tenker etter.

Hvorfor er du på alle disse forumene der du blir sett på som "idiot(som du sa i en annen tråd), psyk, gal og tror på eventyr"? Kjempeflott om du har en misjon om å opplyse folk, men om du blir sliten og lei av dette, så kan det kanskje være en ide å holde seg borte en stund?

Disse folka kan jo være uopplyste fanatikere, og ingen måte representative for befolkningen... så hvorfor bry seg med dem egentlig?
Du har tross alt MYE støtte her

Lykke til

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat