|
Sv: Poleszynski er ikke professor II innen ernæring allikevel?
Opprinnelig lagt inn av Lise
Dette er jo bare konstruksjonisme. De prøver å ta fra ham tittelen ved å endre på regler for tittel. Men det kan de jo ikke gjøre med tilbakevirkende kraft ihvertfall, og heller ikke uten å ramme en god del andre også.
At mannen har solid erfaring og kompetanse og papirer på alt sammen er jo ikke til å bestride. De bare prøver å så tvil på en veldig simpel måte. Jeg skjønner ikke at det er mulig jeg.
Om man har fått en tittel man ikke er kvalifisert til, så bør de jo ha lov til å ta fra han tittelen... og her snakker jeg generelt. Hadde noen kommet og sagt at de hadde autorisasjon som sykepleier uten å ha stått på eksamenene hadde i allefall jeg blitt glad om de hadde tatt tilbake den autorisasjonen... Det er jo en grunn til at folk får en tittel. Du må ha oppnådd en del og jobbet/gjort deg fortjent til det. Jeg tror ikke de har endret noen regler her, men ut fra artikkelen fikk han tittelen uten å ha gått igjennom den prosessen som kreves for å få tittelen professor. men om han virkelig har oppnådd det han sier i denne artikkelen, så burde det jo være greit for han å fortsatt beholde tittelen sin.
men jeg kjenner ikke så mye til denne mannen og hva han har gjort da
|