Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-06, 17:40   #2
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: litt flere spørsmål

Opprinnelig lagt inn av stinasol

Hei nå har jeg gått på atkins i 2 dager,det jeg har spist i går :frokost,3 bacon skiver 1 omelett av 2 egg med skinkeost i(på tube) middag,kylling filet med smeltet dansk greddost og salat(kinakål og agurk) kvelds,ca 60g val nøtter! i dag har jeg spist: frokost,omelett og bacon(samme som i går) lunsj,bacon snacks middag,indrefilet av svin med dansk greddost og salat...er dette "riktig mat eller? har målt ketostix og fargen er den før den mørkeste! lurer også på om det går an å ha 1 ss vanlig dressing på salaten til middag? er det vanlig og ha mye avføring på denne kuren? og være litt små kvalm? er dette noe som varer eller forsvinner? TUSEN HJERTELIG TAKK VIST NOEN GIDDER Å SVARE...har lest masse om denne dietten men er litt forskjellig fra artikkel til artikkel syns jeg,så greit å få et skikkelig svar fra noen som har peiling

Hei nå har jeg aldri gått på atkins selv, men når du sier at ketostixen er mørk, så vil jeg si at fargen ikke har så mye å si. Det kan ha å si med hvor mye du drikker i løpet av en dag.

Når det gjelder dressing, så må du nesten prøve deg frem, for å se om du kommer ut av ketose eller ikke med dressingen. Evt lag din egen dressing av en god olje og krydder/urter

Det er vel også vanlig å føle seg litt små-uggen i magen i starten. Du har jo lagt om kosten, og kroppen må få tid til å omstille seg...