Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-06, 20:31   #18
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Diabetesforbundet anbefaler insulin fremfor riktig kosthold!

Vil påpeke at dette med vitaminer/tilskudd er Iset sitt fag. (Hun er fagutannet). Er det noen som kan dete med kosttilskudd og hva vi trenger/ikke trenger av tilskudd så er det Iset. Les & lær.

Jeg kan det meste om Atkins og har slått fast at et kosthold uten grønnsaker er langt fra Atkins. Kall det hva dere vil, men det er IKKE Atkins. End of discussion.

ziron kan ta så masse kosttilskudd h*n vil og spise så lite grønnsaker h*n vil. Man velger selv hva en vil gjøre med/utsette kroppen for. Alt vi kan gjøre her inne er å peke i riktig retning og gi råd. Om man vil følge rådene er opp til hver enkelt.

Jeg tenker vi avslutter diskusjon om grønnsaker kontra kosttilskudd her, - eller evt. åpner egen tråd.

... og *vips* så var det egen tråd !

Sist redigert av Nille : 29-08-06 kl 22:33.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat