Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-06, 14:06   #6
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg sprakk!!!!!!

Har du Zalo i huset du? Neste gang du har sånne fristeskåler stående etter at gjester har gått skal du hive en god dæsj Zalo over fristelsene. Gjør det med en gang siste gjest går. Du vil garantert ikke dukke ned i snopet etter det.
Jeg har slitt med samme problem som deg i mange herrens år, men etter at jeg begynte med Zalo-trikset ble jeg jaggu kurert. Chips med Zalo smaker ikke godt. Tro meg for jeg har prøvd.
Fristelser må gjøres ufristende så snart teppet faller og du er alene med fienden. Det er ingen sak å holde maska framfor andre. Det er i ensomheten av sveklingen kommer frem og stuper over delikatessene. Det er den sveklingen du må bekjempe. Og han kan bekjempes effektiv med Zalo. Nå har brukt trikset i mange år og har kommet så langt på vei med min selvbevissthet at jeg kan la både skålene og Zaloen få stå i fred. Snopet er ikke lengre fristende.. Det er kvalmende og usunt og noe som min kropp absolutt ikke har godt av. Men bevisstheten om dette og det å bryte uvanen har tatt tid. Så bruk Zalo som et hjelpemiddel i en tidsperiode der du skal øve opp evnen til å unngå fristelser. Når du griper til Zaloen skal du tenke nøye igjennom hvorfor du gjør det, eller dersom du ikke griper til den og lar deg friste så skal du tenke etter og føle på hva som skjer med samvittigheten og kroppen din etter et slikt feilskjær. Det hjelper nemlig.. gjøre handlinger og følelser om til ord som du sier høyt til deg selv.. Jeg lot meg friste.. det smakte godt.. men det synes ikke kroppen min. Nå vil vekta øke, ketosen dø og jeg må starte på nytt..
Tenk slik.. helst før du stuper i skåla.. Lykke til.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat