Tråd: Sukkersjokk!
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-06, 21:50   #7
Melania
Seniormedlem

Melania sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Sukkersjokk!

Takk for gode tips

Ingen langsiktigskade er skjedd bortsett fra ubehag i kroppen. Jeg er nok mye flinkere enn jeg har trodd med tanke på sukker/karb inntak. De gangen jeg siser ta jeg har sprukket så er jo det på mer eller mindre aksepterte ting som overspising av lavkarbo, høyt malitiol eller splenda inntak, baconcrisp ol. Jeg ble faktisk paff da jeg tenkte over når jeg sist hadde spist noe slikt som kaker.

Planen var jo liksom at jeg skulle være godt igang med å gradevis øke karbene nå, slik at et lite kakesjokk som nå ikke ville ha fått så stort kropslig ubehag - men pga at ting er som de er om dagen har jeg bare strengt holdt meg til riktig lavkarbo/ketose kosthold - det er liksom så innarbeidet nå.

Da jeg var i syden og hadde 2 ukers spise hva jeg ville (kaker, desserter, pizza, ris, pasta, is ol) fikk jeg jo ikke ett slit ubehag, men det skyldes antagelig at overgangen ble litt mindre brå enn i ettermiddag.

Da er det vanndrikking, og tilbake til normalt kosthold i morgen. + at når jeg får samlet tankene litt så må jeg begynne å tenke på hvordan jeg kan komme meg over på fedon/vedvarende.

Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat