Tråd: Sukkersjokk!
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-06, 20:13   #2
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Sukkersjokk!

Opprinnelig lagt inn av Melania

Wæææ ... Har deltatt i min søsters konfirmasjonsfest i dag, og var svært så flink frem til kakene... da slo jeg til med et stykke suksess terte, et lite stykke bløtkake og en bit av gulerot kake. Dette er faktisk det første sukker og melholdige jeg har spist siden vi kom hjem fra syden 5 juli...

Snakk om sjokk for kroppen! føler at jeg nærmest sitter å rister her jeg sitter! Vondt i magen og do besøk har det allerede også vært. Ja, ja selv skyld - og jeg visste hva jeg gjorde. Det blir spenndende å se hvilken betydning det får for vekten for dette er liksom det eneste store feilsteget jeg har hatt på lang tid. Jeg fikk ihvertfall trent i formiddag (kondisjon), og fikk meg en times sykkeltur i går. I morgen tidlig er det time med PT.

Noen som har noen tips til å få kroppen raskest mulig i gjenge? Kanskje drikke mye vann? Skal også nå gå ut en liten tur med hunden.

Sov deg ut av ubehaget og hell innpå med masse vann, evt grønn te..

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat