Tråd: Spise ute?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-06, 22:20   #7
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spise ute?

Opprinnelig lagt inn av BiggestLooser

Jeg har allerede begynt aa tenke ut strategier for hvordan tilpasse et evnt. fremtidig ketolyse kosthold til det aa spise ute. Det er en restaurant i Thunder Bay, faktisk en kjede som kalles Husky og de har frokost 24 timer i dognet. Jeg tenkte aa be om stekt egg, bacon, skinke, stekt lok og champignong men uten stekte poteter og toast. De serverer ogsaa hamburger steak som mest kan sammelignes med lovstek. Denne retten serveres med saus, stekte lok med champignong, gronnsaker og poteter. Her er det bare aa be om at de kutter ut potetene og kun har paa pittelitt saus. Du kan faktisk be om aa faa sausen i en liten skaal ved siden av tallerknen.

Ja alt er så mye lettere "over there".... Vi var på 3 ukers bryllupsreise i USA nå i juni, og det er utrolig mye lettere å spise ute der. Ingen bryr seg eller ser to ganger på deg hvis du bestiller noe annet enn "standard", og mange steder har de en egen side i menyen som er lo carb... for ikke å snakke om stedene som serverer frokost hele døgnet.. jeg kunne levd på amerikanske frokoster jeg, og det var FØR jeg virkelig var lo carb selv....

Takk for tips om stivelse i kinamat forresten.. Hadde uansett tenkt å vente noen uker da, må komme skikkelig i gang før jeg sprekker...

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat