|
Sv: Bukplastikk-ferdig operert!
Opprinnelig lagt inn av Caxa
Med tanke på hvordan det ser ut ved norske sykehus, har levd ved sånne i over 6 mnd, så tror jeg det går bra ved private sykehus de fleste steder i verden. Jeg ville ikke likt å skulle innlegges ved ett offentlig sykehus i et østblokk land, eller rundt ved sydligere breddegrader, men de private sykehusene er der som her, av en utrolig mye bedre standard enn offentlige.
Oppfølging ved norske sykehus kan jeg mye om, og med de overarbeidede ansatte kan vel oppfølgingen der også bli så som så. Selv skal jeg teste Polen i november, så får jeg bare håpe det går bra 
Det går sikkert bra Har bare et skrekkeksempel med to venninner som kom hjem med MRSA etter brystplastikk. De hadde vært på to forskjellige private sykehus i Polen. Oppfølgingen var heller ikke god, men jeg vet jo ikke hvordan opplegget er der du skal selvfølgelig.
Jeg er ikke enig i at oppfølgingen alltid er dårlig ved de norske offentlige sykehusene, men det kommer selvfølgelig veldig an på. De private har jo kjempebra oppfølging uansett, og pga offentlige avtaler på de private, kan man la seg operere der. Jeg skal som sagt på Colosseum i Oslo.
Men uansett: Lykke til så mye!

Paprika, mamma til to
|