Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-06, 14:37   #18
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Fikk strengt brev fra legen min i dag...

Jeg vil bare inn å kommentere på det Nille og Iset skriver: Kwasinewski har sikkert rett i sine funn om dietten og at den fungerer, men jeg er av den oppfatning av at kroppene våre ikke har så godt av brå overganger. Jeg tror vi trenger å omstille oss litt når vi skal begynne på noe nytt, og at dersom kroppen er sårbar i utgangspunktet, så vil den sette mer pris på en vennlig endring som gir den tid til å omstille seg og reparere seg, heller enn at den skal bli stresset av å mått plutselig forholde seg til noe helt nytt. Jeg tror det er en fordel å trappe ned over en ukes tid dersom man har levd på et totalt annerledes kosthold, -for det viser seg jo at abstinensene blir mindre når man feks skal gå i ketose når man har trappet ned, og det ser jeg på som et tegn på at kroppen strever mindre.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat