Tråd: Hovne bein!
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-06, 21:00   #1
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk
Question

Hovne bein!

Har de siste dagene hatt veldig hovne bein. (Eller, er vel mer rundt ankelen og fremover på fotbladet.) Har i helgen gått en del mer enn vanlig (selv om det egentlig ikke er så veldig mye da.. ). Har spurt mamma om hva det kan være, og hun sier jeg bør dra til legen for å sjekke om det kan være noe med nyrene. Og det er da jeg lurer på om dette kan ha noen sammenheng med at jeg spiser lavkarbo. I helgen har jeg nok fått i meg i snitt ca 2 liter vann hver dag, men til vanlig drikker jeg ikke så mye vann, mer Cola light og Fun light (ca 1,5 l. pr dag).

Noen som vet om jeg kan få hovne bein av å drikke mer vann enn vanlig, og om dette har sammenheng med lavkarbo?? Eller om det fordi jeg drikker for lite vann??

Takk for alle svar!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat