Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-04, 18:25   #27
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg vil bare si at jeg har lest boka om de tibetanske ritene (tidligere i sommer), og ble fascinert. Jeg har tro på at dette virker foryngende og stimulerer/åpner energibaner i kroppen, som gjør at man blir friskere. I boka avsluttes det med flere solskinnshistorier om folk som føler seg mye yngre og som har blitt friske og gått ned i vekt. Hadde tenkt å begynne med dem, men så kom yogaen og "tok meg". Jeg tror jeg holder meg til den foreløpig, men flott initiativ Nalana. Jeg har som sagt tro på det, og det skal bli spennende å følge dere.

PS: Er det ikke den sjuende riten som gjør skikkelig vei i vellinga? Sølibat....