|
Sv: Strandsjø helseskole - Behandlingssenter for overvektige
Opprinnelig lagt inn av Iset
Har jeg det? Jeg har vært her på forumet i 2,5 år, jeg har lagt på meg 20 kg siden jeg kom hit i januar 2004. Jeg har slitt med vekta hele livet. Jeg føler jeg er på rett vei nå, men jeg føler også at jeg virkelig hadde trengt hjelp av et slikt senter. Jeg er såpass overvektig at jeg er blitt vurdert og godkjent for slankeoperasjon, men jeg vil ikke stå i kø i 4-6 år og vente på å "ødelegge" hele kroppen min for å bli slank.
Det er altså kun folk med god råd som skal få lov til å få skikkelig hjelp til slanking. Heia Norge!
Jeg vet at du ikke har hatt det lett, og det var ikke meningen å bagatellisere, men jeg har også fått med meg at det går mye bedre med deg nå, og det kombinert med all kunnskapen du sitter inne med tenkte jeg ville hjelpe deg videre mot ditt mål, og at vekten vil kunne begynne å gå nedover igjen.
Jeg hadde også virkelig unnet deg et slik opphold, men når det virker vanskelig, ville jeg fokusere på noe annet som var positivt.
Jeg heier i hvert fall på deg uansett, og håper det snart blir lettere for overvektige å få hjelp. Øvrigheta må da snart forstå at det er store penger å tjene på dette på lengre sikt
I mellomtoden må vi bare klare oss selv, og prise oss lykkelige over at vi i hvert fall har hverandre her inne
|