Tråd: Nyt på nytt
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-06, 21:08   #15
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Nyt på nytt

I dag har det vært slektsstevne og jeg har kost meg med grillmat og selvlaget deilig ostekake. Og det gikk helt greit å holde seg inenfor OE-filosofien .

Her er dagens tall:

Calories Eaten Today

grams cals%total
Total:1904
Fat:170 1529 80% Sat:3 25 1% Poly:1 11 1% Mono:3 30 2%
Carbs:28 112 6% Fiber:0 0 0%
Protein:68 273 14%Alcohol:0 0 0%

At tallene blir så helt riktige er ikke fordi jeg er blitt hysterisk nøye. Det er en kombinasjon av litt flaks, og at jeg spiser de to første måltidene på dagen innenfor filosofien på skjønn, og så setter jeg meg ved PCen før kveldsmaten for å finne ut hva jeg kan spise for å få tallene sånn omtrentlig riktige. Nesten litt flaut når det blir sååå riktig da

Jeg har forresten aldri vært såå spent før en veing noen gang som nå. Skal på vekta i morgen tidlig, og har tro på at jeg endelig kan komme meg ned på 80-tallet.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat