Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-06, 14:29   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Matintoleranse

Jeg trodde jeg ville skåre lavt på den der jeg siden jeg holder meg unna så mye av det jeg ikke tåler. Jeg fikk 153 poeng om jeg har tellet riktig. Må se over det en gang til senere. Men egentlig bekrefter det bare det jeg fikk testet for to år siden med en sånn der energimaskin. Den slo ut på at jeg ikke tålte noe av det jeg mente, og samtidig var alt det som kroppen min tolererte helt i grenseland for det jeg ikke kunne tåle også, men akkurat innene for grensen.... *oppgitt* Dette støtter jo egentlig teorien til en jeg kjenner som mener det er en kronisk betennelse som vil kunne fikses.... *ettertenksom*

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat