Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-06, 10:35   #39
Melania
Seniormedlem

Melania sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Bukplastikk-ferdig operert!

Jeg ble sittende i natt og lese en masse om dette og må innrømme at jeg får litt bange anelser...

Men når det gjelder deg Fjonken ville jeg ikke gjort det denne høsten hvis du kommer inn på skole. Jeg syns du skal gjennomføre det for du har mange flere plager enn meg..., men kanskje lurt å lka det ligge litt så du ikke får alt på engang?

For min del ville det vært krise og helt uaktuelt å være borte fra jobben i 6 uker. Men jeg har en kontorjobb, og hvis jeg legger det til en periode uten mye kundemøter og slikt burde det gå greit. Kanskje før jul.... Men altså blir jeg litt betenkt når jeg leser...60-80 sting (og jeg er jo verdens største pyse) og stort langt arr... Men på en annen side i dag på trening opplevde jeg jo hvor forbaska irriterende det er at hele mageskinnet plupper ned og henger som en sekk når jeg tar "planken" eller står på alle fire.

Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat