Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-06, 09:24   #36
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Bukplastikk-ferdig operert!

Har ikke du problemer med navlen da Melania? Det er grunn god nok det..

Sjøl har jeg ikke vært hos fastlegen ennå for å drøfte temaet. Har time først i september. Men jeg har fått ting å tenke på. En slik operasjon innebærer jo sykemelding og mange uker og måneder med restitusjon. Det vil kræsje helt med en evt studenttilværelse. Sukk.. Hvordan skal det gå dersom jeg får studieplass? Da skal jeg slite skolebenken i 3 hele år og kan ikke ha mer enn 20 % fravær.. De prosentene blir nok spist opp av syke barn jeg må være hjemme med og planleggingsdager i barnehage og på barneskolen.. Så hender det at man kan få det sånn til at man kan ta den operasjonen i sommerferien? Da har jeg jo langfri.. men er det mulig? Jeg har virkelig ikke lyst til å vente i 3 år før magen blir sånn som jeg vil ha den..

En annen ting. JEg røyker.. Har forstått at røyking og resitusjon ikke passer sammen. Holder det at jeg kutter ut røyken noen uker før operasjonen og det samme til såret har grodd? Må nok ty til nikotinplaster eller tyggi i den perioden, men går det greit? Hva har dere andre røykere gjort ved en slik operasjonssituasjon?

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat