Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-06, 12:06   #3
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Tenåringer på farten, hva med dem?

skjønner hva du tenker på. OE lar seg ikke gjennomføre hvis man ikke er konsekvent og observant på matinntaket. Og sånt tenker jo ikke ungdommer på, skal vel helst ikke det heller? Foreslår at du serverer basis for OE-mat, men at du øker fettmengden kun til deg selv om det går.
Blir litt sånn her hjemme. Jeg har små barn som ikke liker allverden av mat, så middagen blir i utgangspunktet ganske tradisjonell. Jeg spiser ikke potetene eller pastaen, og de spiser ikke oljen eller meierismøret for eksempel.
Min eldste på 13 er mye på farten, så jeg har ikke den samme påvirkningen til daglig som før. Prøver ikke å gjøre det så mye heller jeg da. Tror at eksepelets makt kan gjøre mye på sikt.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat