|
Sv: er det sunt og trene hardt og gå på atkins?
Opprinnelig lagt inn av Aadna
Heisann!
har bare spist egg, skinke, bacon, kinakål, agurk, laks, sopp, reker og avakado de siste dagene men når jeg trener skikkelig hart så føler jeg meg svimmel :S
noen som veit om det er bra og gå på atkins og trene hardt?
Det går fint å gå på Atkins og trene hardt. Men det er avhengig av at du spiser riktig i forhold til Atkins, og det gjør du ikke. Du spiser for lite ! Kinakål og agurk er hovedsaklig vann og inneholder ikke så mye næring. Du må spise masse egg, reker, bacon og skinke for å komme opp i et akseptabelt proteinnivå.
Antar for lite mat er en av grunnene til at du er svimmel. I begynnende ketose er det også en bivirkning. Se på tillatte matvarelista. Se på alt du kan spise. Alle måltider skal inneholde proteiner, fett og grønnsaker. Spis MINST 3 måltider pr dag og ikke la det gå mer enn 6 våkne timer mellom hvert måltid ! Hvis det du nevner er alt du spiser, da ligger du ikke særlig høyere enn 10 karber pr dag. Du skal ha MINST 20 !!
Tror det er best å få kostholdet skikkelig på plass, og så legge opp et treningsprogram hvor du starter litt forsiktig og øker på etterhvert.
Det går flott det