Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-04, 19:29   #10
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Smile

Så mye godt, så mange steder

Jeg synes utfordringen er å virkelig bruke alle de gode oppskriftene i de mange bøkene mine.

Når jeg er sulten og vil ha mat NÅ og titter i kjøleskapet og finner brokkoli og blomkål og løk og egg og avocado. Jeg skal lage middag med en proteinrett, to grønnsakretter og kanskje linser til eller salat. DA blar jeg da.

I min drømmeverden hadde jeg hatt et regneark/database hvor alle oppskrifter var lagt inn med ingredienser, så kunne jeg legge inn hva jeg hadde i kjøleskapet og finne ut hvilken oppskrift fra hvilken bok jeg kunne bruke.
Akkurat som Tøm-kjøleskapet som man finner på mange matsider på internett.
Jeg har jo kokebøker for tusenvis av kroner og VIL bruke dem. Og dessuten er jeg litt avhengig av bilder. Det ER litt stusslig med hele kokebøker uten ett eneste bilde.

Guten Appetitt!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat