Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-06, 21:23   #8
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: vedr det å være i ketose...

Opprinnelig lagt inn av ToNo

Har vært på ketolysekuren i en uke nå, og kom i ketose mot slutten av dag 2. Er UTROLIG SLAPP! Håper det gir seg iløpet av 2. uka for jeg orker ikke mye. Litt treg med trening også (men det er jo nesten 30 varmegrader her nå). Sykla en tur med ungene i sta, hun minste er 5,5 år, og jeg orka nesten ikke holde følge med henne!!! Hjælpe seg! Har noen erfart tilsvarende slapphet, og kommet seg gjennom den, for så å få superenergi, vær snill å gi lyd fra dere!? Jeg trenger litt støtte...

Dette er helt vanlig og kommer mest sannsynlig til å bli noe bedre Men vær klar over at du kan føle at du blir fortere tom for energi ved trening i ketose...

Selv var jeg fryktelig slapp i begynnelsen, men nå går det helt greit med det meste (jeg driver ikke utholdenhetstrening da)

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat