|
Sv: Kanskje litt tåpelig, men likevel!
Jeg er 1.60-1.62 høy (altetterhvemsommåler)og veide godt over 80 kg da det røde flagget kom opp. (Veide 78.5 kg da jeg turde gå på vekta). Feriebildene viste en person jeg ikke kjente igjen. Fant ikke Atkins boka mi (som jeg trodde jeg levde etter - men hadde glidd ut), kjøpte ny og satte igang. Det tok meg ca et år så var jeg nede i 66 kg. Ville egentlig ned i 60 kg, men innser at kroppen min (og jeg selv også faktisk) trives best rundt 64 - for uansett hva jeg gjør så kommer den ikke under. Vipper mellom 64 og 66, men nå veier jeg meg ikke lenger. Det er viktig å huske på at kroppen forandrer seg. Både fasong og "normalvekt".
Opprinnelig lagt inn av syrin
Målet mitt er i første omgang å komme ned i 60kg, slik jeg var før jeg fikk barn. Har mistet 2,5 kg til nå, og håper jeg kan gå ned noen flere. Ja, og jeg er 1,73 høy, 23 år og kvinne
Med 1.73 høy må du da være veldig slank med 60 kg ? Jeg er forholdsvis slank nå, - og jeg er 1,60 høy. Hvis jeg skulle ned i 50-55 kg som jeg var før jeg fikk barn ville jeg sett direkte syk ut. Mitt råd er at du ikke henger deg opp i tallet på vekta, men ser i speilet, på klærne og hvordan du føler deg.....