Tråd: Hallo Finka!
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-06, 10:38   #15
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hallo Finka!

Ååååhhh ja, det tror jeg nok.
Pizza er en av mine største svakheter. Det var en av de tingene jeg spiste for en uke siden når jeg hadde min planlage sprekk. Torkil Andersen bak ketolysekuren har forresten laget en veldig bra bakemiks som er fin å bruke til lovlig pizza. Jeg har prøvd det og var kjempefornøyd. Det er en link om det i Ketolyseavdelingen her. Skal se om jeg finner den til deg.

Angående om du kommer under 100 kg neste mandag, så spørs det vel litt hvordan det er med den halvkiloen som forsvant så fort.
Alt mer enn enn kilo i uka er jo veldig bra, men du har vel uansett tenkt å bruke det offisielle veietallet som utgangspunkt, så jeg krysser i hvert fall fingrene for deg.
Kanskje må du vente til neste mandag før du blir to-sifret, men du er akkurat like flink fordeom, så lenge du gjør så godt du kan. Man kan ikke alltid lese av resultatene hvor "flink" man har vært, i hvert fall ikke sånn uke for uke. Men at resultatene kommer etter hvert når vi gjør som vi vet vi bør, det har vi jo både lært og sett

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 04-08-06 kl 11:06.
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat