Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-04, 23:09   #7
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Talking

Nille ville høre min mening om Atkins vs SB...

Her kommer det: *rip off* Maten, terminologien, prosessen...

Men hva betyr det? Jeg synes South Beach virker som en flott måte for Grete Rohde folk, og andre magre kaloritellere til å komme inn på rett spor. Jeg synes det er kjempeflott at der finnes mange innpass til den rette vei! Dette er en 'diett' som appelerer til de av oss som er opphengt i at det magre og det grønne er det sunne.

Men når jeg har sagt det, så vil jeg understreke overfor dere som følger SB hvor viktig det er at dere får i dere sunt fett! Kjempeviktig! Da snakker jeg hjemmelagde majoneser, oljedressinger, urtedressinger, pesto, og ikke minst spis salaten deres! Kast kinakålen og isbergen og velg noen med næring i!!! Og for all del, spis!!!

HPs preken er nå slutt...

Gleder meg til å lese boken!