Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-06, 18:54   #78
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 44
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av firth

Hadde egentlig planlagt en sprekk til helga, men det ser ut til at det ikke blir noe av. Hvorfor spør du, nesten hysterisk! Jo, ganske enkelet fordi jeg ikke har spesielt lyst på noe av det jeg vanligvis sprekker på.

Men herregud, mann, HVA er det du vanligvis sprekker på? Jo, potetgull, pizza, hamburger, kebab, sjokolade, iskrem, saftis, potetskruer, napoleonskake, ostekake, snickers, melkerull, troika, hobby, topp-ris, nøtte-kubbe, stratos, stratos med nøtter, helnøtt, mørk sjokolade, lasagne, biffsmørbrød, kyllinggryte med masse ris... Eh.. ja, du tar poenget?

Har vært flink i en ganske grei periode nå, nådd de fleste målene jeg har satt meg, og har bare et stort mål igjen før jeg må sette meg en bunke nye, lekre mål.

Siste mål er altså å gjennomføre www.grenserittet.com førstkommende lørdag. Og samme dag hadde jeg altså planlagt en sprekk. Men, halvt i svime slår det meg at, hvorfor sprekke når man ikke en gang innerst inne, nederst nede i den aller, aller mørkeste kroken av manglende-motivasjons-senteret finnes fnugg av lyst til å spise noe av det ovennevnte?

Luksusproblem vil nok mange si, men jeg må da påpeke at jeg fortsatt skal ned en passe høy, normalvektig norsk mann i vekt før BMI-monsteret lener seg tilfreds tilbake og aksepterer meg...

Så, bottom line: Enten får jeg finne noe nytt å sprekke på, ellers får jeg for første gang i mitt liv la være å sprekke. Ehr... Alle disse harde valgene livet består av...

Slutt og frist meg sånn da
Jeg har lyst på omtrent alt det du har på listen din der.
Jeg sitter her ved siden av to pizza-spisende mennesker. Ser vel omtrent ut som en hund som sikler ved middagsbordet.

Menmen, jeg får bare klare å styre mine lyster. Har kylling i ovnen nå.

Sist redigert av Trolljenta : 03-08-06 kl 19:54.
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat