Tråd: Tetre-olje
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-06, 20:57   #30
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tetre-olje

Finnes det noe dokumentasjon på at tea-tree olje er kreftfremkallende ? Kan ikke finne noe data på det noe steder. Jeg har plukket blader fra selve treet da jeg var på Mauritius og botanikeren som viste oss rundt fortalte at oljen de fremstiller fra bladene har blitt brukt mot hudproblemer i hundrevis av år. Bruker tea-tree såpe i ansiktet hver dag, og stift/olje på q-tips på evt. kviser, da forsvinner de fort.

Oregano olje kjøpte jeg et lite lager av i USA igjen og tar hver morgen og kveld som kosttilskudd sammen med multivitamin, omega 3, aloe vera og kalsium.