|
Sv: Hvordan kan jeg få tilbake fornuften og tenke positivt?
Nille: jeg skal vel egntlig ikke mer ned på karber, og jeg spiser nok mer karber enn de fleste som går på ketolyse og Aktins, og kommer til å fortsette med det. Hovedårsaken til at jeg ville ta en "Nille" (min versjon er tydligvis litt anderledes enn de andres) er å kvitte meg med søtsuget, og rense kroppen.
Planen var jo at jeg gradevis skulle gå over til Lindberg/Atkins vedvarende når jeg nådde under 75kg, men når jeg kom under 75kg og så 69tallet i sikte fikk jeg blod på tann og bestemte meg for å fortsette til jeg nådde dette målet....(ris til egen bak ) og så gå over til ett kosthold med mer karbohydrater. Jeg vet jo ikke egentlig om jeg tåler flere karbohydrater, men insulinresitensen er gått kraftig ned (hadde kommet ned på 645 i juni).
Tidligere har jeg jo tålt maltitol uten at det har påvirket vekten, men det er jo klart at slike ting kan endre seg. Det ser forresten ut til at jeg fint tåler splenda, kesam, creme fraiche og slikt- men jeg må nok åpenbart teste meg litt frem når jeg skal tørre å spise slikt igjen.
Nå får jeg bare få kroppen tilbake i vektnedgangsmodus, og så legge opp en ny taktikk, og ikke være så fordømt utålmodig. Nå har jeg vært overvektig i 7 år, og da er det nok ikke gjort på litt over 7 mnd å komme tilbake i matchvekt...
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
|