Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-06, 13:41   #13
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan jeg få tilbake fornuften og tenke positivt?

Jeg har stor tro på at Maltotolen/kunstig søtstoff er synderen her.

MEN - Det er også mulig at akkurat DU trenger mer karber enn 20 pr dag. Og at kroppen din reagerer med å spare. Om du bare la på deg 2 kg eller deromkring på ferien når du spise hva du ville - og ellers har hatt et jevnt vekttap - ja, da kan det veldig mulig være årsaken.

Du gikk jevnt og fint nedover, så hvorfor du skulle gå ned på antall karber skjønner jeg ikke helt. Jeg er ikke tilhenger av at en skal prøve å fikse noe som ikke er i stykker - for å si det sånn.

Pass på at du ikke spiser for lite... Det er minst like ille som å spise for mye !!