|
Sv: Hallo Finka!
Hei igjen.
Ser at du ikke skal være tilbake før i morgen, men jeg holder meg til mandagene jeg. Har fortsatt ikke begynt å mosjonere, det er rett og slett for varmt her i sør. Leste i avisen her om dagen at juli ikke har vært så varm på 105 år. Da er det ikke rart man sliter litt med ca 30 kg for mye
Passer på å kose meg i varmen også da, og ikke bare klage. Det hjelper veldig godt å reise ned til sjøen, så det prøver jeg å få gjort så ofte som mulig. Nok om det, og til dagens mål:
Vekta stopper på 91,9 kg og magemålet er gått ned til 101 cm. Det vil si 700 gram og 5 cm. Puh, enda godt vi begynte med målebånd. Nå er jo disse resultatene på 2 uker da, så det er ikke så bra som det ser ut til, men så fort det blir "kaldt" nok til at det går an å bevege seg, så skal jeg nok få fortgang på nedgangen.
Må også legge til at jeg har vært på ferie og spist normalt/galt et par dager, og så har jeg vært på en fest og spist vanlig pizza og fromasjkake. Spiste lite, siden jeg hadde vært lur å spise litt riktig mat før jeg dro. Så dette var en godt planlagt "sprekk". Så alt i alt er jeg ikke misfornøyd med resultatet
Nå er jeg spendt på deg i morgen. Du får en slik av meg: 
|