Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-06, 14:16   #13
eno
Juniormedlem

eno sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Alder: 52
eno er på en erverdig vei

Sv: Skal jeg ned for lite for ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Hilde3

Eno`s historie er lik min egen. Før ferien prøvde jeg ketolysekuren. Følte meg veldig bra(psykisk), MEN jeg gikk ikke ned mer enn 1/2 kg på 3 uker. Jeg tror jeg satser på Atkins vedlikehold/Fedon nå som jeg starter igjen. Særlig i forhold til å trene en del. Ble jo egentlig slapp av ikke å spise noen karber...

Tusen takk for svar. Dette med å bli slapp virker jo som en del av det å slanke seg uansett hva man velger. Lever jo på GR mat nå, og får sikkert alt for mye karber, men er jo sinnsykt slapp, sikkert fordi det nettopp er for mye.

Leste jo et sted at ketolysekuren hadde sin styrke i at man ikke blir slapp, så derfor ønsket jeg så veldig å gå på denne kuren, selv om jeg bare har sju kilo igjen. Skal begynne å jobbe igjen snart, og ønsker å være litt mer oppegående. I går måtte jeg legge meg ved sju tida, for jeg var så svimmel og slapp.

Jeg har lest litt om vedlikeholdet til Atkins, og slik jeg ser det er det jo en videreføring av et liv med lite karber. Blir det da ikke rart å gå over til den når jeg har levd på så mange karber med GR? Skulle tro det kunne vært lurt å kutte ned til et minimum før jeg starter ved vedlikehold? Uff, skulle ønske jeg hadde startet med lavkarbo helt fra begynnelsen.

eno er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse? Svar med sitat